اطلاعیه‌های صبا فولاد زاگرس

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

اطلاعیه تشكيل ستاد مهر ماندگار

اطلاعیه تشكيل ستاد مهر ماندگار

علي اصغر عنابستاني در شوراي اداري چهارمحال و بختياري گفت: اين ستاد به منظور تكميل و بهره برداري از پروژه هاي ناتمام عمراني مصوب در سفر هاي استاني رئيس جمهور و هيأت دولت به استان تا پايان دولت دهم تشكيل مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ علي اصغر عنابستاني استاندار چهارمحال و بختياري تكميل طرح هاي عمراني مصوب در سفرهاي استاني هيأت دولت به چهارمحال و بختياري را از دغدغه هاي رئيس جمهور بيان و تأكيد كرد: تلاش مي شود تا هيچ پروژه اي از اين دولت، براي دولت آينده باقي نماند.
عنابستاني افزود: با تدبير رئيس جمهور، ۸۰۰ پروژه در كشور به نام طرح هاي مهر ماندگار كليد خورده كه ۲۴ مورد آن در چهارمحال و بختياري است.
استاندار پيگيري و تلاش مديران استاني براي تكميل اين پروژه ها را ضروري اعلام و تصريح كرد: تكميل طرح هاي مهر ماندگار، به رياست علي اكبر محرابيان، مشاور ويژه رئيس جمهور در حال پيگيري است.
وي گفت: زمان تقريبي افتتاح و بهره برداري از اين پروژه ها مشخص شده و لازم است براي افتتاح آن در زمان مقرر تلاش كنيم.
عنابستاني طرح تأمين آب زمين هاي سودجان، تكميل باند دوم محور ارتباطي شهركرد - شلمزار، تكميل راه آهن مباركه - سفيد دشت - شهركرد، مركز بهداشتي شبانه روزي شلمزار، مركز بهداشتي شبانه روزي بن، بيمارستان شهر چلگرد و زيرساخت هاي مسكن مهر و تكميل باند دوم محور ارتباطي شهركرد - بن- داران را از پروژه هاي طرح مهر ماندگار در چهارمحال و بختياري برشمرد.
وي خاطرنشان كرد: مجتمع فولاد چهارمحال و بختياري و صبا فولاد زاگرس در بخش صنعت و معدن، تكميل سه پروژه اطراف مصلاي امام خميني (ره) و مجتمع بزرگ فرهنگي شهركرد در بخش فرهنگ و هنر، پتروشيمي بروجن در بخش صنعت نفت و تكميل و بهره برداري از سد سورك، سد باباحيدر، تكميل پست ۴۰۰ كيلوولت لردگان، پست۴۰۰ كيلو ولت شهركرد و پست ۶۳ كيلو ولت فرادنبه، شبكه آبياري و زهكشي باباحيدر و شبكه آبياري و زهكشي سد سورك در حوضه برق و نيرو، بهره برداري از سالن دو و ميداني در بخش ورزش و جوانان، تكميل بيمارستان ۲۲۰ تخت خوابي بروجن، تكميل بيمارستان آموزشي شهركرد، توسعه بيمارستان لردگان و احداث بيمارستان مال خليفه در شهرستان لردگان از ديگر طرح هاي مهر ماندگار در اين استان محسوب مي شود.

مطلب بعدی اطلاعیه طرح مهرماندگار در چهارمحال وبختیاری
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید