اخبار و رویداد ها صبا فولاد زاگرس

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

حضور فعال صبا فولاد زاگرس در نمایشگاه قطر 2015

حضور فعال صبا فولاد زاگرس در نمایشگاه قطر 2015

برگزاری مسابقات جام جهانی در قطر فرصتی مناسب برای صنعت ایران بوجود آورده تا بازار مناسبی را برای محصولات خود در این کشور همسایه بوجود آورد. با توجه به هماهنگی وزارت صنایع و معادن و وزارت امور خارجه، نمایشگاه ایران در قطر از تاریخ 26 لغایت 30 بهمن ماه 1393 در دوحه و با حضور 80 شرکت برتر ایرانی تشکیل و شرکت صبا فولاد زاگرس نیز با سرپرستی قائم مقام مدیر عامل شرکت، جناب آقای رئوفی در این نمایشگاه حاضر شد.

این نمایشگاه توسط وزیر تجارت و اقتصاد قطر، جناب آقای احمد بن جاسم آل ثانی و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ایران جناب آقای دکتر ربیعی در حضور رسانه ها افتتاح شد تا کلیه شرکت ها ی ایرانی کالاهای خود را عرضه کنند. در بخش فولاد نیز سه شرکت دیگر در کنار صبا فولاد زاگرس به ارائه محصولات خود پرداختند.  شایان ذکر است که آقایان ربیعی و آسایش (سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در دوحه) با حضور در غرفه صبا فولاد زاگرس با آقای رئوفی دیدار و گفتگو کردند.

ساعت برگزاری این نمایشگاه که از ساعت 4 عصر تا 10 شب بود باعث شد تا اقشار مختلفی از خانواده ها و تجار از آن بازدید کنند. این بازدیدها باعث شد تا صبا فولاد زاگرس مذاکرات خوبی با شرکت های پیمانکاری و بازرگانی ترتیب دهد که ان شا الله در آینده نزدیک شاهد صادرات بخشی از محصولات خود به کشورقطر باشد.  

مطلب قبلی حضور فعال صبا فولاد زاگرس در نمایشگاه بین المللی ایران متافو 2014 - آذر ماه 93
مطلب بعدی ارتقاء سطح کیفی آزمایشگاه شرکت صبا فولاد زاگرس با اخذ گواهینامه 17025
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید