اخبار و رویداد ها صبا فولاد زاگرس

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

 

حضور فعال صبا فولاد زاگرس در نمایشگاه بین المللی ایران متافو 2014 - آذر ماه 93

حضور فعال صبا فولاد زاگرس در نمایشگاه بین المللی ایران متافو 2014 - آذر ماه 93

نمایشگاه ایران متافو امسال نیز مانند سنوات گذشته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 7 لغایت 10 آذر ماه برگزار گردید. آنچه که در این دوره بیش از ادوار گذشته به چشم می خورد، حضور گسترده شرکت های خارجی، به ویژه شرکت های اروپایی بود. این امر باعث شد تا بسیاری از متولیان صنعت فلزات ایران، بویژه بخش فولاد، برآوردهای مثبتی از آینده داشته باشند.

از سوی دیگر، بهبود کمی و کیفی حضور شرکت های داخلی نیز شایان توجه بود و در این راستا، شرکت صبا فولاد زاگرس مانند چند سال اخیر حضور فعالی را به نمایش گذاشت تا همچنان به وظیفه اصلی خود در عرضه و تامین  مقاطع مختلف فولادی وفادار باشد.

در نمایشگاه امسال تسهیلاتی ویژه برای خریداران محصولات کارخانه فراهم شده بود که در این بین می توان به کاهش قیمت محصولات در روزهای نمایشگاه اشاره کرد. این امر باعث شد تا استقبال نسبتا خوبی از غرفه صبا فولاد که از یکسو در همساگی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و از سوی دیگر همجوار شرکت دانیلی ایتالیا بود به عمل آید. بسیاری از شرکت های خارجی نیز با حضور در این غرفه، تمایل خود به همکاری با آن شرکت در قالب طرح های توسعه و ارایه خدمات را اعلام کردند.

نکته قابل توجه دیگر، حضور پیوسته مدیریت محترم عامل مجموعه، جناب آقای حمیدرضا طاهری زاده در روزهای نمایشگاه بود. ایشان همچنین در مقام نایب رییس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، با حضور خود، وظیفه میزبانی بسیاری از بزرگان و دلسوزان صنعت فولاد ایران را برعهده داشتند. این امر در زمان بازدید وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای مهندس نعمت زاده بیش از پیش به چشم می خورد.

 

مطلب بعدی حضور فعال صبا فولاد زاگرس در نمایشگاه قطر 2015
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید